lördag

Är det möjligt?

Yes, så gick det med våran mys helg i Uppsala. Jag har legat hela
dagen i sängen på hotellet med magsjuka.
Det bokstavligt talat suger!
Petter är inte heller Så kry.
Så ngn hotellfrulle, mys med Ida & Emil, shopping, romantisk middag på
tu man hand, födelsedagsfest fick vi helt enkelt inte njuta av. Petter
är ute och köper någon middag som jag hoppas jag får behålla.
Beställde Pasta med smör i. Eller potatis och smör. Undra vad dom
tänker...:)

Ja så nu hoppas vi att detta börjar gå över och vi kan prova på en
söndag med mys innan vi bilar hem till våra guldklimpar.

I fredags var vi och kollade på valprhos Petters mormor. De är Zorro
som är pappa. Den bruna var ju så söt så söt att man smälte:)

Nu har jag gjort det bra som bloggat, har inte ens haft energi till
mycket spelande på telefonen..

Puss på er!

4 kommentarer:

  1. Nej fy så tråkigt! Hoppas det går över fort! Krya på dig! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åååh, jag har också legat mellan lakan idag och mått pyton i magsjuka, när jag skulle få ha Frans och hans mormor på middag. KRAM moster Helen

    SvaraRadera
  3. En glad men medlidande moster8/5/11 08:37

    Oj, oj, oj stackars dej :-(
    Det är verkligen synd om både dig å Helen å jag skulle INTE vilja byta med er för jag hade en helt superbra dag igår.
    Först blev jag bjuden på frukost, sen tog vi en gemensam promenad som slutade med korv & bröd hos mig :-)
    Efter en stund med Alvin å Gustav promenerade vi iväg för att fika på Ullas men det var stängt så det blev Göteborg istället. Inte helt fel.
    Vi avslutade dagen med gemensam middag hos mig tillsammans med en Pippifilm :-)
    Helt enkelt en fantastisk dag. Tack snälla syster och Frans för att jag fick hänga mer er :-D
    Jag hoppas verkligen ni kommer hem ordentligt, att ni kör försiktigt å att inte Petter blir sjuk.
    Varma krya-på-dig-kramar

    SvaraRadera