onsdag

Mys i trädgården!

Vi har vart ute sen 8 imorse och F har bjudit på god kaka i sandlådan, suttit på studsmattan och lekt med bollarna. Lille V älskar studsmattan, byggt koja har vi gjort och tagit en sovpromenad ner till vatnnet.

Har tyvärr inte haft kameran nära så inga söta bilder kan jag bjuda på.

Till lunch hade jag tänkt ge Frans köttbullar & pasta och tänkte göra en sallad till mig själv, men mitt i allt skrik och grin från hungrige Vilmer så inser jag att jag måste äta köttbullar och pasta jag med, magen skrek efter mat och tålamodet slut så första dagen på länge jag åt pasta. Men gott var det och många köttbullar gick ner både för mig och söta F.

Sen myste vi i våran säng ett tag innan det var dags att få lille V att sova. Nu sover han i alla fall och när han vaknar går vi en promenad till Ica och biblioteket för att lämna igen böcker.

Vi hade tänkt promenera till stranden men insåg att jag ska nog inte utmana för mycket och gå dit själv med två guldklimpar.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar