lördag

Sommarkväll.

Nu har jag svullat färdigt :) en skål chips och några glas ramlösa senare har Petter fortfarande inte kommit hem, har nu gått tre timmar.

För kanske 5 år sedan trodde jag aldrig att han skulle cykla för att träningscykla sisådär mellan 4-7 mil åt gången, jag trodde aldrig att han skulle köpa ett par cykelbyxor som slimmar sig fast efter benen på honom. Jag är så stolt över min älskling som har visat stora framsteg och förändringar i hans träningsliv.

När vi blev tillsammans för 8 år sedan var det styrketräning 6 dagar i veckan och kondis? varför behövde man kondition? Ja man kan säga att vi var inte riktigt överens om vart strecket skulle dras :)

Jag hoppas att han krossar så många som möjligt på cykelvasan.

Nej men i alla fall så stängde jag av sommarkrysset och såg Sommarkväll på svt1. Ett sånt härligt program, sitter med ett leende på läpparna alla 58 min :)

Skulle behöva gå och sova eftersom lille V somnade 18,50 och då lär det bli en tidig morgon imorgon.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar