torsdag

Ledsen & nere

Ja nu är det inte lätt.
Gårdagen slutade ledsamt och tråkigt, denna kväll verkar sluta likadan. 

Först får man en värsting förkylning direkt efter den drabbas man av hemsk bihåleinflammation, dagen efter den så blir man dyng förkyld igen och idag när förkylningen äntligen har vart bra så vad händer i kväll? Jo bihåleinflammation, rond 2. 

Skulle kunna svära hur mycket som helst över detta. 

Jag orkar inte, jag har 0 energi. 
Huset set ut som ett stort bombnedslag, jag vill göra saker, träna, måla och har massa projekt jag vill påbörja. 
Usch verkligen. 

Dagens plus är att min bror fyller år idag och hans sambo hade bakat så sjukt mycket gott. 
Lyx. 

Nu ska jag ta en dusch och proppa i mig massa medicin och somna i soffan framför tv:n. 

Förlåt för det tråkiga inlägget men jag var bara tvungen att få skriva av mig lite av det onda. 


PUSS

1 kommentar: