tisdag

Tick....tack...

....ja då känns det som att sommaren är över. Har jobbat i två dagar och idag hade jag kortdag, väldigt behövligt! Kunde både lämna & hämta min sötnos på dagis.

De sista semesterdagarna var underbara, Frans hade besök av kusin Charlie som är två veckor yngre än Frans, de lekte jätte bra och det var kul att se de tillsammans:) Jätte mysigt!

Vi hann ju även ut med båten i lördags, vi körde upp till stan och gick in i centrum och åt en god lunch på Allstar med Frans mormor & morfar. Sen åkte vi hem och bäddade ner Frans mysigt i båten så han sov hela vägen hem.

Vi har fyndat på sommarrean, nya utemöbler till nya altanen, det blev ett rottingset med bord, soffa & två fotöljer.
Vi har även införskaffat oss en syskonvagn till bebis och Frans:)

Tänk...nu ärdet bara 5veckor kvar...så kanske 7 då?
Jag kan erkänna att jag är riktigt less på denna Halsbränna, att vakna x antal ggr per natt och måste äta sina Novalucol är en pina.

Puss!



2 kommentarer:

  1. En trött moster10/8/10 23:17

    oj vad ni har varit effektiva med både inköp och nöjen ;-)
    Om du inte vill äta Novalucol kan du prova att dricka Vichyvatten. Det var det enda som hjälpte när jag väntade Laila.
    Det är nära nu ;-D
    Ses snart :-*

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    vad mysigt det låter med båtfärd. Jag tror nog att Lisa önskat att hon fick vara med:) Kul att ni hittat nya möbler till altanen och dessutom på rea, då blir man ju rånöjd. Ha en mysig helg, själva ska vi till GTB och gå på husmässa och besöka Liseberg. Saknar er i massor kram Lina

    SvaraRadera