onsdag

Home sweet home!

Vilka sköna dagar vi har haft hos Vikarna, inatt kom vi hem strax efter 1 tiden. Bilresan gick bra, båda vägarna gick super för den delen, Frans var verkligen jätte jätte snäll.

Idag tog vi det lugnt på förmiddagen, sen under eftermiddagen hann jag en sväng till Barnmorskan, handla lite på Konsum. Sen hem och baka Franska Makroner. Jag hällde i röd hushållsfärg och smaksatte med Hallonsylt i smörkrämen, vilket resulterade i härliga rosa och goda kakor.



Frans tog även eget initiativ och hoppade upp och la sig på bordet. Vart får de allt ifrån?
Petter är ute och fiskar och Frans sover och jag sitter i soffan med benen i högläge och ser Friidrott. Får nog bli en tidig kväll och hoppas att alla tankar som åker runt i mig tar ledigt och låter mig slappna av och somna.
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar