söndag

Bullar påväg!

Idag har vart en bra dag!

Idag stod det fikabesök på schemat vilket innebar att jag fick energi till att baka.
Kanelbullar & en blåbärskaka i långpanna blev det, och blåbärskakan blev faktiskt väldigt god!
Det var Jeanette, Tobias och deras Theodore som kom på besök och det var mycket trevligt, var längesedan sist.


Hade först bara tänkt baka bullar men kände även för att göra kakan där. När Petter kom in så sa han -När du väl börjat baka går det inte att få stopp på dig:)
Så sant, så sant för det bara kliar i fingrarna på allt jag kommer på att jag vill göra när jag är i bakar tagen.

Petter är ute och fiskar ikväll och jag har kollat igenom ett lass med bilder från stugveckan. Hade tänkt framkalla från Crimson men jag måste först smälta alla jag gått igenom och kolla igenom en gång till.

Mys på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar