lördag

Jag smälter bort!

Nu önskar jag några dagar av mulet och helst inte över 20grader. Vårat hus är varm som en bastu och jag får ingen energi av denna värme. Det är jobbigt när man har en son som är mer än aktiv och det känns som Petter får dra det stora lasset. Önskar att jag kunde springa och busa med honom.

Jag sover dåligt på nätterna, vaknar ofta och kan inte ligga skönt, jag får tugga i mig minst 2st novalucol per natt. Bebisen gör stora kraftiga sparkar dag som natt. Med Frans så sov jag som en stock på nätterna och vi kunde sova fram till 11 på morgonen,nu vaknar man innan familjen och gärna före 7:(

Jag var rätt kaxig i början av sommaren då de flesta sa att det skulle vara jobbigt och gå över sommaren och att det inte skulle bli en allt för varm sommar. Nej nej, det gör inget jag gick ju hela sommaren med Frans och det gick ju bra, svarade kaxiga jag.

Och nu ligger jag här och får äta upp mina ord! Det är en varm sommar och dessa tre veckor vi har haft semester har vi haft jätte fint väder, nu är det tre veckor kvar av semestern och jag hoppas på lite mindre varmt för jag lär ju inte bli mindre.

Men annars så mår min kropp bra:)



Räkbåten var super trevlig, Snacka om räkfrossa. Jag hade beställt Paj & Fisk istället för jag ville inte klämma för mycket räkor och fick nånting helt annat så jag kunde inte äta så mycket och maten blev då gratis för mig som ursäkt för felet.

Grattis till min bror som har en super fin travhäst Sebastian Palema som har gjort tre vinster på sina tre sista starter:) whiiihiiii! Han tränar honom själv och jag är så stolt över Anders!

Nu har jag legat i vardagsrummet, i soffan 2h. Petter & Frans har vart på en liten turné.

Man kanske ska kliva upp och börja göra iordning middagen.

Igår höll jag förresten på med ett stort projekt, Städade min garderob! Oj så fint det är nu. Rensade ut en massa kläder och jag har massa massa kläder kvar. Underbart!
Projektet tog från 15-21 med rast för middag:)
Jag kan ärligt säga att jag har mycket kläder och jätte fina kläder som jag är nöjd med. Me LIKE!

Nej lätta på rumpan och jag känner att lite energi börjar pumpa i kroppen!

PUSS!

1 kommentar:

  1. Skönt att du städat garderoben! Hoppas för din skull att det blir lite svalare några dagar så du får ladda batterierna. Stor Kram Hanna

    SvaraRadera