fredag

Lyckorus!

Igår hände en magisk grej. En underbar nyhet som gör mig stolt och lycklig!

Tiden går fort nu och Vilmer äter mat nu, Frans går på toa själv. (Förutom nr.2 då vill han ha blöja)
Han klär av och på sig själv. Han lyssnar inte på sin mamma, allt är som det ska vara :)

Jag åkte iväg till skidspåret i tisdags direkt Petter kom hem från jobbet, helt själv. bara jag skogen och skidorna, underbart!

I Tisdags var min vän Viktoria här, vi gick promenad och åt god mat. mysigt!

Igår åt jag lunch på stan med min vän Elisabeth, trevligt och mysigt att få komma iväg en stund. Jag hann även med att shoppa lite från Åhlens. små portionsformar i pastellfärger, underbara!

Hade ett mycket lyckat perfect home party igår hos min kusin Laila, jätte kul! Jag trivs med det.


 Frans fick med sig bullar till förskolan i tisdags som jag bakade i måndags kväll. mycket söta om jag får säga det själv :)
 I helgen myste vi i solen och åkte massa skrana och grillade korv och pinnbröd:)
Min gladskit som är helt underbar!

Idag är det äntligen fredag och det känns underbart att Petter snart är hemma 2 dagar med oss!

Snart åker vi till Björkede, jag längtar sjukt mycket!

1 kommentar:

  1. Hej, kul att du följer min blogg. Nu har jag hittat din också. Kram

    SvaraRadera