torsdag

Är det inte det ena så är det de andra.

Slår aldrig fel, det är nog inte meningen att jag ska få åka på min after work ridning som jag har velat flera veckor.

Hade bestämt mig redan i måndags att jag skulle åka men eftersom skolan har vart i hela mitt huvud från morgon till kväll så har jag inte hunnit anmäla mig, men idag när jag var ledig så skulle jag boka in mig men då var det bara det att Frysen våran har krånglat ett tag och idag gav den upp. Antingen blir det en ny eller lagning så 200:- till ridning kan jag fet glömma! Känns pisstrist!

Får hoppas på nästa fredag annars lägger jag ner alla mina försök.

På måndag börjar skolan på riktigt med Projektmetodik.

Idag har jag och barnen haft en heldag, först var vi borta på en grej på fm, sen blev det lunch på Max vilket jag hade lovat Frans. Sen åkte vi hem och lämnade bilen och tog vagnen och cykel för Frans till kyrkis. De har börjat med det även på torsdagar 14-16. Väldigt mysigt med många Nyckelpigor där.

I morgon har jag, Frans & Vilmer en till dag att fördriva själva med pappan som håller hus på jobbet. Man kanske ska passa på att åka till LEOS innan lille V fyller 1. :)

Vi får se.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar