onsdag

Att slappna av?!

Ligger i sängen och försöker koppla bort allt som snurrar i huvudet. Det är inte enkelt.
Har en hemsk förkylning och tror jag slumrade till men vaknade nog lika fort av hostan. Ingen jätte höjdare, men lite av i landsproblem kanske?

Jag ligger ju inte på dödsbädden, jag har två underbara pojkar + en älsklings sambo (som jag önskar blev min man), världens bästa kusin Anna som hjälper oss med lille V. Min absolut bästa mormor som bara är för bra för att vara sann. OCH jag läser och ska bli något som jag gillar!

Projektförloppet snurrar på fint i huvudet, snart tenta, redovisning.
Har kommit på några väldigt intressanta LiA platser som jag är intresserad av.

Ja det är en röra i huvudet och att ställa in elvispen i kylskåpet kanske är ett tecken på lite rörigt?

Nu kom Vilmer till sängen så nu är det myspysdax!

2 kommentarer:

  1. Klart han ska bli din man =)

    SvaraRadera
  2. En riktigt glad moster14/9/11 20:17

    Du har tur du Emmahjärtat :-)
    Å självklart blir han din man så småningom ;-)
    Kramiz

    SvaraRadera