lördag

GOTT NYTT ÅR!




Jag gör som alla andra.
Önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR.
 Januari bjöd på massa mys med barnen. 
 Februari var jag och mest hemma och myste med mina troll. 
 Mars var ju en underbar månad med massa snö, sol och grillning på isen. 
 Jag har tyvärr inte alla bilder på min dator men Maj var månaden vi åkte till Uppsala för en överraskningsfest hos Emil. Vi skulle ha lyx och bo på hotell men det slutade med att vi började lördag morgonen med magsjuka, ingen fest och inget mys. 
Så den helgen tog vi igen i Juni med att åka till Åre där vi tillbringade dagarna med äta gott, mys i massor, shopping och en underbar by som jag vill åka tillbaka till. 

 Juli 
var månaden med semester, sol, mys och massa svängar till stugan. 

Augusti
Ingen månad jag tyvärr lägger på minnet. Det var en tung månad. 

F 3 år och hans hoppborg och alla hans kompisar och släkt kom var ju förstås en dag som inte går att glömma. 

September
YES! Jag tog mig in på skolan. 
Redovisningsekonom, here I come!

Oktober
Vilmer 1 år
FASTER!!
Jag blev faster till världens underbarast Nils. 

November
Italien
Pappa 50 år.
Björkede
Skratt
Oj vilken härlig månad.


December
Här står vi nu med lite snö på backen, skidor för Frans, grillen är framme för nyårsmiddagen.
Jag fick den finaste julklappen man kan få. 
En systerdotter Amelia.
27/12
Äntligen MOSTER!!



Det går helt enkelt inte att vara mer tacksam för allt vad livet innebär.

Jag har säkert glömt en massa saker och bilder men ni får kika i arkivet om ni är sugna på veta mer om 2011. 

2012 blir i alla fall ett år där jag förblir faster & moster åt mina två fina.
Jaaa jag är stolt! 
Skola hela året med massa utmaningar. 
Ett år där jag ska nå min matchvikt. 

Ja leva i nuet och njut och vara tacksam av vad varje dag har att erbjuda. 


PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar