onsdag

Kulig dag!

Städa, Tvätta, Plugga
 står på schemat idag. 
Jippikajej så kul. Sitter och försöker laddar men barnen har sovit så fruktansvärt dåligt i natt så det hade vart så skönt och bara få gå och lägga sig under täcket. 

Jag ser fram emot mys på stan med bästa V i em när Petter kommer hem. 
Sen att min mamma ska komma och mysa med mig och barnen efter 13.30 gör ju också att denna mörkaste dag på året får sina ljusglimtar :) 

Frans vill ha jullov nu, han säger: Theo, Leo, Omou nää, mamma hemma.
Min älskling! 

Imorgon ska jag klippa mig, ska verkligen försöka komma ihåg före och efter bilder för här ska det bli förändring. 

Vilmer älskar dagis, han trivs som fisken i vattnet. han springer in och är en riktig glad skit. 
Han har helt plötsligt blivit så stor. 

Mina pojkar är bäst! 


Time to start this day! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar