torsdag

Depressed, unhappy...


Den här veckan är jag verkligen i botten. 
Det här med att söka praktik och alltid få ett NEJ tar mer på krafterna än man tror.
Jag har inte det rätta psyket för att bara gå vidare och ringa nästa. 

Just nu känns det som om jag aldrig komma hitta någon.
Ja, jag vet att ni svarar. - Du ska se att du hittar något som kommer passa dig perfekt. 
Jag vet det, men just nu känns det inte så. 

Jag blir bara ledsen. 

Så nu har jag städat huset och nu är det dags att öppna engelska böckerna och börja memorera 200 ord. 
Ibland undrar man vad man gett sig in på.

Have a lovely day! 

1 kommentar:

  1. Måste vara otroligt nedslående med konstant nej. Hoppas du får ett ja snart! Keep on fighting! Du ska se att du en dag kommer vara glad över att du inte gav upp =)

    SvaraRadera