fredag

MUMS!



Jag frågade om Frans ville vara hemma med mig idag.
Berättade vad jag hade för planer men han dissade mig och valde lek med nyckelpigorna. 

Efter frukost framför brasan i morse stack jag iväg till Gourmet för att handla hem helgens goda mat. 
Me like! De har så mycket gott så man blir alldeles snurrisprätt. 
Det blev inte direkt gratis men jag tycker man är värd god mat på helgerna.

Gick förbi Apoteket och köpte salvor till Vilmers eksem, som min distriktssköterska Viktoria gav förslag på. 

Avslutade stan med Hanna & Petter på Sushibar. 
3 Linda Låda Mellan, TACK! mums!

En sväng förbi Clas Ohlson för att inhandla en grej som jag kan visa i morgon. 
Då får vi nämligen middagsgäster och då kommer den till perfekt användning. 

Jag visar min uppfinning i morgon:)

Nu ska jag dricka kaffe sen hämta barnen tidigare så jag hinner mysa lite med trollen innan jag tänkte köra en fredagsspinning. 
För sen blir det mys i lass. Hanna kommer till oss, Underbara fredag!

Ha en wonderful fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar