onsdag

Lyckliga pojke.


Frans har fått en egen, sprillans ny, blå cykel. 
Han är så lycklig så ni kan inte förstå det före ni ser honom. 
Mamma & Pappa är väldigt stolta över våran duktiga pojke.


I veckan har jag haft lediga dagar. Jag har målat vitt i sovrummet som jag nämnde tidigare och nu är det färdigt. 
Det blev jätte fint!

Nu behöver jag bara lite svarta ramar som ska få pryda väggarna. 
Ska göra en "family vägg" och en vägg får bli Äntligen Hemma tips från Lulu Carter. dvs. 4 kantiga ramar med fint tyg i. 

Har även gjort en foto vägg ovanför soffan. 
Men bilder?
Vi har så sjukt mycket bilder men man blir helt borta av att titta på alla så det är inte det enklaste att välja bilder. 

Jag blir verkligen helt varm och lycklig av att jag trivs så mycket i detta hus. 
Det är roligt att göra fint.

Nu är det det minsta rummet kvar men med mest grejer.
Det får bli till sommaren så man kan lasta ut allt i hallen och göra om allt i minsta pinal. 

Vi får hoppas på sol då så alla håller sig utomhus förutom jag :) 

Nej nu ska jag sluta surra och förbereda dagens middag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar