fredag

Bröllopsmässa!

Godkväll!

Jag har varit duktig och fotat hela min resa och tänkt blogga och visa mina bilder.
men nu har vi ingen kabel så jag kan inte lägga in mina bilder, det kommer till veckan!

Idag blev en heldag i Stockholm, Inköp på xx som ligger vid Järla-sjö, oj så fint det är där, får man bo där så kan jag nog tänka mig stockholm, men det är nog inga billiga lägenheter, men super läge!

Sen några timmar på stan och sen vidare till Grand Hotell och bröllopsmässa, Jag vill vinna den där resan för 2 till Kenya håll tummarna för mig! Det va mysigt och gå runt och kolla, hade hoppats på att det varit mer bruduppsättningar och klänningar, det var mycket ringar och inbjudan. Men vi hade mysigt, Frans fick vara med sin mormor, det hade suttit och myst på ett cafe.

Imorgon kommer Petter, det ska bli roligt, längtar efter honom, Ska bli extra skönt att få sova något på nätterna igen, Petter är världens snällaste mot mig på nätterna och det uppskattas ännu mer nu när man fått sova några nätter själv med Frans.

Frans är helt underbar!

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att få se lite bilder =)

    SvaraRadera