lördag

En lördag!

Jag har bestämt mig, jag vill försöka skriva om modet på kläder. Modet på kläder är ju väldigt brett men jag ska försöka skriva om de kläder vi har på DIXI! kolla in våran hemsida http://www.dixi.nu/ (den är inte klar, men kolla gärna)

Det kommer att bli mer sen när jag jobbar men det är mitt mål, nu får det mesta handla om Frans och familjen!


Igår fick jag komma ut på restaurang utan Frans, det va jätte skönt, gott och roligt!

igår var vi även en sväng på badhuset och lekte lite i djungelpoolen men både Frans och jag tyckte det va skönast i bubbelpoolen.




Idag åkte jag, Frans och Astrid ut till Hippo för att kolla på lite hoppträningar. Det va roligt och få se lite fina hästar!


Nu sitter vi och vet inte vad vi ska hitta på varken nu eller ikväll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar