torsdag

På nytt!

Nu blir det att försöka börja om på nytt med bloggandet.

Insåg nu när jag tog en mall att det vart samma som Idashttp://idrof.blogspot.com/, men vad gör det? Vi är ju tvillingar och har haft det mesta lika i våra år, så varför sluta?



Varför jag slutade blogga var för att jag kände mig så pressad på att skriva varje dag om allt och inget, men det ska jag inte göra nu!


Jag har ingen aning om vad det ska stå där uppe, så än så länge får den heta fundering? vad nu?

ska klura på något annat, men jag är verkligen inte duktig på att döpa saker så det blir bra!

Haha förutom Frans! =)
Nu ska jag mysa med Petter för han har fått frans att somna 9 idag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Kul att se dig i bloggvärlden igen, kan bara säga som maria - välkommen! Kram Viktoria

    SvaraRadera