tisdag

Jag gjorde det!

Yes! Jag och Petter tog bilen till Obbolas elljusspår och åkte skidor ikväll. 3,2 km och jag är så otränad att det är helt sjukt. Jag var ialla fall inte som bambi på hal is. Jag föll bara en gång och då råkade jag klanta mig och sätta krokben med staven på mig själv. Det var på första backen och de andra två klarade jag jätte bra. Blir så stolt över mig själv som klarade det. Jag har Tur som har Petter för han ger mig mod att åka i backarna.

Idag har jag även rotat fram mina ridkläder för snart ska jag på ridlektion. Längtar så!

Nu har jag duschat och nu ska vi äta varsitt ägg:)

Puss!

1 kommentar:

  1. En lite tröttibenen-moster ;-D19/1/11 08:52

    å hej å hå vad du är duktig :-) eller ska jag säga ni ;-)
    Själv tog jag Bexa med på en RASK promenad fram å tillbaka till Maxi :-) en sträcka på ca 6 km å det tog bara 65 min men OJ så trött jag var i benen.
    Nu ska jag ta hand om mina kunder.
    Ha en bra dag å kramiz :-D

    SvaraRadera