måndag

Sköna dagar.

Så var det en ny vecka och ny måndag.
I helgen har vi haft det väldigt bra. Fredagen sa vi Hejdå till moster Ida som vart med oss hela veckan, på em åkte vi över till Holmsund och gick på Bibblan med Viktoria och hennes 2 guldklimpar.
Sen bjöds det på en trevlig tacokväll hos svärföräldrarna. Mys.

I lördags tog jag en promenad till Handelsträdgården och köpte tulpaner och passade även på att ta en längre promenad utan barnvagn i handen, tillbringade mesta tiden i telefonen med min vän Lina.

Sen hade vi en mysig middag med Laila och Fredrik. Vi åt gott och vissa fick dricka gott vin till också. Sen spelade vi Poker och jag spelade väldigt bra och vann! :)

Söndagen kom Markus, Frida och Nellie på fika och han hade även traktorn med sig och gjorde jätte fint på våran uppfart, Frans fick åka med vilket var mer än en 10 poängare.

Sen blev det god Kalops hos mamma och pappa till middag.

Frans har helt plötsligt blivit stora killen och har gått utan blöja nästan hela helgen. Han säger till när han behöver gå på toa och i lördagskväll ropade han -Mamma! Då hade han satt sig själv på toa och kissat. Stolta föräldrar!

Jag har åkt på en förkylning som inte känns så kul, får se om det blir Petter som tar med Frans till dansen i eftermiddag.

Vilmer växer och blir större, i helgen har han smakat gröt. Tror inte det blir nå problem med mat för han heller. :)

Nu ska jag mysa med Frans och dricka hans kaffe han bjuder på. :)
Älskar mina barn! De är helt underbara!

Njuter av varje dag tillsammans med dessa två.




1 kommentar:

  1. En måndagstrött moster7/2/11 11:54

    Mmm, dom är för himla mysiga :-)
    Vilken härlig helg ni verkar ha haft.
    Hoppas ni får en härlig vecka också och att förkylningen inte sprider sig i familjen.
    Kramar

    SvaraRadera