fredag

Vilken fredag!

"Alla barnen hade Facebook
men inte Siv hon hade ett liv"

Ja, den fick jag höra igår för första gången av min granne Lena, jag skrattade!

Men kan inte direkt säga att jag skrattar idag, jag är så less, idag är en dag som inte är nå bra.

Vilmer sover nu ute efter en väldigt grinig fm, varför ska han vakna 6? Lite väl tidigt tycker jag.
Frans trotsar mer när han märker vad jag är på för humör. Stackars oss alla!

Jag har fått hem 3 stora kartonger från Perfect Home, får ta och packa upp när Petter är hemma och kan hjälpa mig med barnen:)
Är det någon som är sugen på att vara värdinna för ett party?

Diskmaskinen är totalt igenstängd, får verkligen inte upp den, så det står disk över hela köket. Jag skulle behöva diska, städa och fixa till mig för ikväll. Men det finns ingen ork...

Tur att vi ska få en favorit i repris ikväll med middag och bio. Vi ska se Sanctum i 3D och ta en matbit på Bishop innan. Kvällen spenderas med Anders & Johanna. Lovely!

Hoppas ni har en bättre dag än mig.

PUSS!

2 kommentarer:

  1. En glad å lycklig moster18/2/11 14:40

    Åh, jag hoppas du får en bättre kväll än vad dagen har varit.
    Själv ska jag vara hundvakt å bo i Håkis i helgen. Jag och hundarna ska bara mysa.
    Kram till er alla. Ses snart

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Oj vad jag känner igen det där... Jag är spyless vissa dagar så du är inte ensam:) Vad ä´r dte för roliga saker som du har beställt?
    Saknar dig min vän stora kramar från skåne

    SvaraRadera