lördag

Att få skrika rakt ut!

Veckan började pladask rakt ner i marken kändes det som. 
Men efter att få prata med nära & kära så kändes det bättre. 

Sen kom mailet och hoppet om att jag kunde ha tagit mig in på skolan.
Sen kom beskedet om att jag verkligen hade tagit mig in. 

Lyckan fanns inte riktigt på en gång, smärtan i kroppen och allt praktisk med min Vilmer och mera tid på dagis och ingen barnvakt då mormor & morfar mina räddare i nöden åker till England i 7v. 

Sen kom detta:
Njut att du kom in innan du börjar tänka på allt praktiskt!
Du är bäst och du ska bli redovisningsekonom! 

Från någon som känner mig in i benmärgen. 
Lite lättare blev man.



Idag är jag "friskförklarad" och jag njuter av lycka och skräck av att få plugga. 
Jag vill bara gå ner till havet och skrika
- Jag är bäst! 

Ikväll ska vi njuta av kräftor när barnen somnat och Petter gjorde en god förrätt till oss när barnen åt. 

Nu är jag på G and I love it! 

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS Emma! Vad roligt!
    Man sätter alltid barnen främst, men ibland måste man göra saker för sig själv. Har dem en glad mamma så mår dem oxå bra!
    Lycka till!

    SvaraRadera