torsdag

Vill inte, vill inte, vill inte!

Ja just nu är det blandade känslor för det här med att semestern börjar lida mot sitt slut.

Det känns lite jobbigt att min höst & vinter ser rätt blankt ut. Snart får jag veta sista beskedet från skolan, och kommer jag in blir jag överlycklig och skiträdd men om jag inte kommer in är det dags att printa ut mitt CV och ge sig ut i butiker och söka jobb.
Känns väldigt skönt att jag har Vilmer som mitt lugn och trygghet året ut.

Inga bilder idag, de ligger kvar i telefonen.
Har i alla fall haft en skön dag med Loppistur med Viktoria som slutade med en gomacka på nisses och en avslutande kaffe på ombergsv. mys på hög nivå.
Sen åkte jag in till stan och träffade min gamla vän Jessica som är nu bosatt i Stockholm, vi strosade runt och jag åt en god pasta alfredo på Allstars. Mycket trevligt!

Nu är väggfärg inhandlad så nu vill jag lämna bort barnen en natt så jag kan måla, blir första väggarna som vi målar i huset. Spännande. Färgen blir så rolig som vit :) tjoohooo.

Nej nu är det nog dags att säga nattinatti.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar