måndag

Trött - Tröttare - Tröttast!

Vem är vad?
Jag känner mig som tröttast fast det är lille V som sover.

Vi har vart på Leos Lekland med en massa vänner, så trevligt!
Svettigt och varmt och nu intar jag dagens tredje kopp kaffe.

Ikväll har P cykelmek i garaget men jag hoppas att jag kan hinna smita ut till min målarstudio jag har byggt upp där en stund innan :) kanske tar en liten bild så ni får se vad jag sysslar med. Väldigt rofyllt och jag gillar det!

Imorgon börjar min Frans på dagis och det ser han fram emot, säger han iaf så jag hoppas lämningen går bra. Farmor skulle vara snäll och hämta så jag kan ta en dag på Nolia (utan barn) för Vilmer har jag hyrt in hos mormor. Så snälla far & morföräldrar jag har.

På torsdag åker Petter iväg till cykelvasan. Say no more. förutom lycka till. Till oss båda kanske :)

Nope! Vi skulle få låna en hoppborg, hihi här blir hela våran gräsmatta fylld med hoppborg, och studsmatta, man kan tro att vi har barn för en hel avdelning förskolebarn.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar