tisdag

Kall svettandes hemskt!

Idag har jag varit hos Lotta på Zimsalabim och blev ompysslad i
närmare 3h. Så lyx!

Ansiktsbehandling, fotinpackning & massage. Färgning av bryn och
fransar. Åhh vad jag älskar att bli ompysslad.

Det är ju bara det, det där med por rengöring. Man vill ju bara
försvinna. Nå så mycket fruktansvärt så svinans ont det gör! Som Lotta
sa: det är kall svettandes hemskt det här!

Tydligen har jag väldigt tunn och fin hy och mina porer är små. Vilket
gör det ännu ondare för mig:( usch & fy.
Men oj så underbart ändå!
Man känner sig mörbultad men nöjd!

Nu hoppas jag att min rosiga hy lägger sig till imorgon.

Jag och älsklingen hänger i soffan och gör absolut ingenting alls.

Har börjat på ett litet nytt "kuddfodral projekt" ni får se när jag är klar.

Ni får med mina två gullisar från igår morse i morgonsoffan.

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar