söndag

Min guide i vardagen.


Jag har nu ätit från dessa böcker i två veckor. 
Mest den som heter husmanskost.
Det är grymt goda recept som är enkla och inspirerande att göra. 
Imorgon är det vägning och mätning igen. 
Första veckan blev det 1,3 kg ner och 2 cm i midjan. 


Igår hade jag sånt sjuukt sötsug. De enda jag tänkte på var chips och godis. 
Såna dagar är man glad att det inte finns något i huset och att Ica stänger 18:) 

Jag har hunnit med två skidpass i veckan. 
Ett med Viktoria i Kullaskogen 5km och idag här i Obbola med Petter, 3,2km 
Kan säga att det gick inge vidare idag. 3 backar är det och den 1:a gick super bra och den andra fegade jag på och satte mig. 
3:an åkte Petter först och jag såg att spåret var lite uråkt så då fegade jag igen och gick ner. 
Men det värsta av allt var att jag fick det värsta skavsåren man kan få så jag kunde knappt gå. 
Fruktansvärt jobbigt. 
Men nu är jag omplåstrad och hoppas de läker fort för i veckan har jag tänkt ta mig 3 skidpass och jag är dessutom inbokad på spinning imorgon, får se hur det slutar :) 

Nej nu är det dags att lägga två små troll och packa väskan för en playdate imorgon :) 

Ha en skön kväll.  






1 kommentar:

  1. Ser fram emot långpasset på lördag!! Kram

    SvaraRadera