måndag

Candy Crush


Förlåt för bad update´s men har ni hört talas om Candy Crush? 
Den tar upp min bloggtid på kvällen. 
Jag skyller på det. 


 P har äntligen tagit upp sitt surdegs-intresse och i helgen bjöds det på gott frukostbröd och väldigt god pizza med surdegsbotten och enkel topping som ädelost. 
Satt bra inför lördagens melodifestival. 


Skön start på veckan. 
Solen tittade fram tidigt och gav oss den bästa starten på morgonen. 
Ett morgonpass i spåren med min starke-bästis. 

Nu: Filmtajm! 

1 kommentar:

  1. Jo, jag gjorde misstaget att ta hem Candy Crush :-) Snacka om beroendeframkallande ;-)
    Pizzan ser jättegod ut å den skulle jag haft en bit av i lördagsnatt när jag jobbade för OJ så sugen jag var på nåt gott ;-)
    Hoppas ni får en lika härlig dag idag

    SvaraRadera