torsdag

Ett litet tecken vore på sin plats!


Hej, och förlåt för att det ekat tomt här. 

Vi har haft semester en vecka i Stockholm. Det har inte funnits internet där vi bodde och blogga från restaurang, café m.m har man inte på tankarna med två små troll. 
Så jag bestämde mig för att lägga bloggen på sidan och fokusera på familjen. 

Ett bildregn av vad vi hittat på kommer så fort bilderna från kameran kommer in på datorn. 

 Gårdagens instagram bild, strax innan jag begav mig på 
ME AND I party hos en fin vän. 
Följ mig på instagram - eemssii heter jag. 

Nu har jag precis laddat upp med en god sallad och kycklingfilé till lunch. 
Vi har sjukstuga här hemma med feber och förkylningar. 


Ha en fin alla hjärtans dag och kom ihåg att vara snälla mot varandra. 

Massa kärlek och kramar till er. 

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem, saknat att ha ngt. att läsa :-) Kram Laila

    SvaraRadera
  2. Visst har jag saknat dina uppdateringar men det är ju sååå mycket vettigare att lägga tiden på familjen istället :-)
    Jag får ju se er på Instagram.
    Att ni även fått vara i centralorten ;-) gör ju inte saken sämre :-)
    Nu är det bara 11 tim kvar sen ska jag vara ledig i 4 dagar :-D Skönt, för jag känner att det inte är långt borta innan min sjukstuga öppnar :-(
    Ha en riktigt bra fredag och en härlig helg.
    En försenad Alla Hjärtans Dag-kram till er alla :-)

    SvaraRadera