lördag

De två S:en


S& Storm. 

Lördag och det känns som söndag. 
Förmodligen för att P var hemma igår. 
Jag började dagen på Storsjöhallen med ett 
CXWORX och på det ett pass ACTIVIO.  


 Utslagen hjälte som har världens skönaste sovstil. 

 Att ligga och snusa på kärleken när han sover är oslagbart. 
Hans mjuka kind, hans små fingrar och de små små söta andetagen. 
J A G Ä L S K A R D I G!
Jag tror ingen missat stormen som vart utanför fönstren idag. 
Fy tusan! 
Snacka om att bli insnöade. 
En smått rastlöshet har jag haft idag, kanske beror det på att jag
laddar upp för att ta hand om 4 (!) barn i morgon?!

I kväll blir det mellomys med en påse Vickningschips, har alltid trott det stått Vikingchips tills min pappa rättade mig för någon vecka sedan. 

Oops! 

Ha en mysig kväll. 


1 kommentar:

  1. En trött moster2/3/13 20:55

    Snö å storm är väl inte det optimala men himmel så skönt när man gått promenad och kommer in i värmen :-)
    Jag tycker det ser häftigt ut att älsklingen har mobilen på lagom avstånd även när han sover ;-)
    Hoppas det blir bra väder i morgon så du och alla barnen kan vara ute och hoppas ni får en härlig söndag :-)

    SvaraRadera