lördag

Det var på tiden (!)


För ett år sedan satt jag där, nu var det dags igen. 
V E R K L I G E N! 

Skönt att få klippa av en rejäl bit och få det upp fräschat.  
Jag klipper mig hos Helena på Creative Lounge. 
Gillar henne! 


Nu är det soffmys med två troll på varje sida om mig. 

Ska försöka krypa under filten och smita in i köket och göra i ordning frukost. 

HÄR kan ni lyssna på en låt som spelas om och om igen i mina öron. 
Hon är så bra! 


Hoppas ni får en underbar helg. 

PUSS & KRAM




1 kommentar:

  1. En nattarbetande moster :-)18/5/13 15:32

    Åh så himla fin du blev i håret :-D Supersnyggt :-)
    Den låten är ju riktigt bra även om det inte är den typen av musik jag lyssnar på :-) Jag är ju mer en 50-60-talsbrud ;-D
    Hoppas ni får en riktigt härlig helg i det fantastiska vädret

    SvaraRadera