torsdag

Energi i form av bollar.


Jag kan börja berätta att detta foto nedan är anledningen till varför bloggen sätts åt sidan. 
Jag har fått en provanställning på ThorenGruppen AB, 
jag trivs som fisken i vattnet med allt. 


Vi sitter ute i Baggböle Herrgård, helt ljuvligt mysig miljö. 
Den 6/6 slår de upp dörrarna för Herrgårdsmys även för er. 
Glass, café och om jag inte min helt fel även en herrgårdsbuffé. 



Måste tipsa om goda energibollar jag rullade ihop förra helgen. 
Såg även att min bästa Hanna hade gjort en variant av dessa. 
Här hittar ni receptet jag följde. 


Jag älskar räkor och jag älskar pasta. 
I veckan stod Paolo Robertos räkpasta på menyn. 
Mycket god! 


Nu blir det lite Hockey. 
Och vad hände med vädret? Kom sommaren nu? 
Tjoohoo!


I morgon är det fredag och jag ska klippa av mig håret. 
Som jag har längtat! 

PUSS på er! 



2 kommentarer:

  1. En jätteglad moster16/5/13 21:16

    Jättegrattis till jobbet :-D Du ser vad det kan lösa sig till det bästa ibland.
    Bollarna ser ju för vansinnigt goda ut så jag ska nog bli lite nostalgisk och göra en omgång jag också ;-)
    Var hittade du receptet på räkpastan? Den ser ju verkligen lovande ut och en sån sats kan nog räcka några dagar för mej ;-D
    Självklart kommer sommaren nu för jag jobbar ju i helgen men det känns helt ok för jag jobbar natt.
    Nu ser vi lite hockey igen å önskar en riktigt härlig helg :-)

    SvaraRadera
  2. Yiho!!!! Så kul att du fått provanställning. Ses imorgon! Kram

    SvaraRadera