måndag

En dag att minnas


Här kommer en dagens jag i min favorit blus från Chillnorway. 
Ser så där härligt måndagstrött ut. 


Och vilken måndag! 
Mina andra halva är här för jobb så vi passade på att gå en sväng på stan efter jobbet och avslutade med en middag på Lottas. 


Men nu till nått betydligt roligare än hur jag klär mig och vad jag ätit.

Min fina kusin har blivit mamma till en liten pojke
Så underbart.
Och det var verkligen meningen att denna dag ska förbli en dag att minnas. 
På mormors födelsedag. 


PUSS!







2 kommentarer:

  1. Stort grattis till Laila, hälsa henne bra jobbat från mig!
    Lyx med Lottas på en måndag!

    SvaraRadera
  2. Tack Emma! Ni får komma och titta på underverket snart :-)
    Du är för övrigt alltid lika fin i dina outfits :-)
    Kram Laila

    SvaraRadera