torsdag

Balsamicofrästa morötter

Ohh my! 
Så gott och enkelt att ni måste testa. 
Hittade receptet hos kocken Monika Ahlberg
400g Morötter
75g smör
persilja
1 msk balsamvinäger svart eller vit.
salt

Skala och skär i stavar, hacka persiljan.

Hetta upp panna med smör och stek gyllenbruna ca: 5-10 min
Tillsätt hackad persilja och balsamvinäger. 
Salta och rör om. 
Servera.
MUMS!


Några timmars plugg blev det idag i alla fall, i kväll ska jag ta mig iväg på BodyCombat och hoppas att jag har mycket energi till morgondagen plugg som jag måste prestera bättre på än vad jag gjorde idag. 

Så lätt att tankarna flyger iväg. 
Idag flög de iväg på resor. 

Ha en fab kväll. 

1 kommentar:

  1. En hungrig moster :-)6/9/12 21:54

    Åh, såna kort ska man inte se kl 10 på kvällen för himmel så hungrig jag blev ;-)
    Du är för himla duktig som läser hemma även om tankarna flyger iväg ibland :-D
    Lycka till med läsningen i morgon :-)

    SvaraRadera