måndag

Travskola

Godmorgon! 
Tittar in lite fort så här 7 på morgonkvisten innan det är dags att bege sig mot dagis och sista dagen i skolan på denna kurs. 
Sen blir det tentaplugg varvat med lite träning i veckan.

Igår var jag på lanseringen av RPM ett spinning pass från Les Mills. 
Det var jätte kul, mycket intervaller, bra musik och jag kommer absolut ge det en till chans. 

I kväll är det release av ett nytt BodyCombat pass. Kul! 

Igår var det travskola igen. Frans gillar det verkligen.
De fick köra/åka häst igår. 

Dags att packa väskan för en dag på universitetet. 

Hoppas ni får en fin dag! 

2 kommentarer:

  1. En förvirrad moster ;-D10/9/12 08:41

    Nu får jag byta taktik och läsa din blogg mitt på dagen :-) Läser jag den på kvällen blir jag hungrig och läser jag den på morgonen så blir jag anfådd ;-)
    Du är så himla duktig både när det gäller mat och framförallt när det gäller träning.
    Tro inte att jag sitter still för jag sitter i soffan och gör vågen för din träning och ditt studerande :-D
    Hoppas du/ni får en riktigt härlig måndag å jobba på ikväll så gör jag vågen :-D

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att Frans gillar travskolan och framförallt att du gillade RPM. Bara hålla tummarna för att du får med dig Petter också och att han gillar detta koncept bättre. Kram

    SvaraRadera