fredag

Sweet


Min favorit konditor/bagare är just nu den här killen.

Han har kommit ut med en receptbok med namnet Sweet. 
Jag skulle kunna beställa den direkt hem i brevlådan men väljer att önska mig den. Så till alla ni som vill ha gott fika den 1/10 och andra värdefulla dagar så har ni min officiella önskan här & nu. 

När jag ändå är igång så har jag faktiskt en annan önskan också och det är detta fin fina armband. 


Här kommer en recension från gårdagens första avsnitt av 
Hela Sverige bakar: 
Tråkigt, segt & inte alls som jag hade hoppats på. 
Ett + är Tilde de Paula, hon är riktigt mysig. 


Nu blir det kvällsmys med ölkorv & lite goda ostar. 


ps. tråkigt med inga bilder men jag vågar inte ta från andra så ni får följa länken och titta in grejerna där. 


Tjiing! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar