fredag

Äntligen fredag...

Säger redan nu förlåt för om bilderna hamnar hullerombuller.
Veckan har varit rolig, seg men underbar!
Frans har påbörjat inskolningen och allt går jätte bra:) Är så stolt över min underbara son!
I Onsdags bjöd vi ut den blivande 30åringen på Invito, en helt underbar kväll med skratt och snack, tack snälla ni tre för att ni finns!





Frans och Petter har byggt en koja av 1års presenten från fadder Markus och täcke såklart:)
De myste på och busades hejvilt.











Så här såg jag ut inför tjejkvällen, make och hår made by den bästa kusinen Anna! Spets linne från Nümph, creme färgad, finns i svart. 599Kr
Jeans från MissSixty modell Dalko, 1299Kr





Håret var flätat som ett diadem, och jag blev super nöjd.








Mina älsklingar myser på och jag försöker fånga de på kort hela tiden:)
Ni är bäst!
Idag har jag vart på Clip och blivit 1dm kortare i håret,väldigt nöjd!
Frans & Petter är i Uppsala och myser med moster & den ingifte morbrorn, saknar de jätte mycket.
Nu vet ni hur min vecka såg ut:) och än är den inte slut!
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och föröska sova, tycker inte riktigt om mörkret och sova själv......
Puss








1 kommentar:

  1. En uppdaterande moster13/11/09 22:54

    härliga kort. Det syns att lilleman myser för han är alldeles röd om kinderna :-D
    Du ser verkligen kanon ut när du ska ut och roa dig :-D
    Nu måste jag kolla nästa inlägg och kanske skriva en rad ;-D Kramis

    SvaraRadera