onsdag

Underbar kväll!

Jobbet idag gick super bra, sålde våran vackra Filippa K klänning som kostar 1800:- den är vacker!
Sålt jeans till härliga kunder, underbar dag!

For direkt till träningen, Body Balance, otroligt skön träning och jag hoppas jag kommer igång nu efter tre veckor vila/förkylning.

Och när jag kommer hem och är hungrig så möts man av ljus i hela huset, mys musik och städat hus och en underbar pojkvän.

Petter for iväg till Ica för att inhandla till varma mackor eftersom jag inte ätit något än, sen att han köpte min favorit choklad och julmust gjorde ju inte kvällen mindre bra:)
Så nu ska vi äta varma mackor, äta choklad och dricka julmust och se Greys!

Tack älskling för att du gör mig lycklig!
Jag älskar dig!

4 kommentarer:

  1. Men du vad härligt. Be Petter berätta för Ulf hur man gör ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha det tog ju bara 7år, så är du redo att vänta kan han nog avslöja sin hemlighettill Ulf:)

    SvaraRadera
  3. En lite avis moster7/11/09 08:24

    han är verkligen guld :-D Hoppas ni hade en riktigt härlig kväll med Greys och julmust :-D
    Stor kram

    SvaraRadera