torsdag

En önskan...

...många önskningar.

Så här fint innan jul är det bäst att önska sig något och hoppas att tomten tycker man har varit snäll nog:)
Denna fina väska från Apriqot.
Även en lampa från märket Kartell vill jag gärna ha. Sen letar jag ju hejvilt fortsättningen på mina prickiga pastellfärgade koppar från Trademan. Serien heter Stina-serien och det finns, skålar, tallrikar och assietter som jag vill ha så nu har jag suttit och kollat återförsäljare i Stockholm och Uppsala tills jag åker dit i december och i Stockholm fanns det inte lite butiker, har bokat mitt inköp kl. 10 på morgonen så jag har en hel dag som jag kan gå runt och shoppa och leta fortsättningen:) tills flyget går 20.00 hem. Dagen före spenderas i Uppsala med min andra halva!
Längtar!




PUSS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar