lördag

Underbar & Älskad

Nu har snön fallit och det är vitt och fint på gräsmattan, älskar mörkret (även fast jag är väldigt mörkrädd), vintern, kylan och att man äntligen får använda alla mysiga koftor, varma vinterjackor, värma sig med te och göra en brasa på kvällarna.

Frans tycker om att klättra och sitta på våra puffar som vi så fint kallar dem:) Vi har nu sålt våran Schäslong som vi inte för så länge sedan köpte, men vi blev aldrig nöjd med den, passade inte riktigt in i rummet och oskön tyckte vi att den var också. Så nu har vi tillfälligt satt våra puffar här tills vi kommer på hur vi vill ha det, jag vill ha en bokhylla, vad tror ni om det? Kan det bli fint?


Igår var vi på leos lekland jag och Lina och våra sötnosar, de åkte på cykelsläpet som Lina drog dem runt på (vi turades om för det var jobbigt och springa runt runt tyckte vi) och Frans var man nog att hålla om sin söta tjej, så gulligt! Underbara barn. Sen for vi över till dem på middag med hela familjerna:) det blev god mat och en lugn och trevlig kväll:) Tack ni!
Nu har jag pluggat moms i snart 2h och tar ett bloggavbrott, ska fortsätta nu så ligger jag bra till, till imorgon:) hihi
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar