söndag

Brunch!

Sköna underbara söndag, vaknade tidigt, eller 9 men tidigt för att man somnade efter 3. väldigt roligt hade jag och Hanna, vi började på Bishop och åt god mat delade på en flaska vitt vin och efter 4h där gick vi vidare till Costas och tog husets drink, god! därifrån gick vi till Invito och satt där nere i matsalen med en väldigt god drink där också. Sen vid 12 gick vi till det sista stället för Invito var väldigt tomt på folk, REX blev det då och där var det mycket folk, en väldigt rolig kväll men Invito är ändå ett skönt ställe, bra musik och trevlig miljö:) precis som jag tycker om, synd att det inte var någon där bara!
Hemma 02.30 med Taxi.
Så nu fick ni veta min utekväll.

kl.11 var jag bjuden på brunch hos Lina & Conny, lite istället för fika på hennes stora dag.
Det bjöds på god smoothie, våfflor, bacon, ägg och nybakat bröd + mycket annat gott:)

Sen har jag hunnit städa och rensa i Frans rum, en kartong med kläder och en med leksaker, ut i förrådet:)
Till middag blev jag bjuden över till svärföräldrarna där även Angelica och Charlie
var på besök innan de reser hemmåt mot Huvudstaden imorgon.


Nu har jag sett GossipGirl och fastnat framför datorn, ska ta tag och göra nånting innan jag ska sova.

Hoppas ni alla har haft en bra dag! Det har jag haft!


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar