söndag

Allt är bara så bra...

En dag med en massa presenter att öppna och först ut fick jag en Kitchen Aid av mamma och pappa, helt överlycklig, har länge velat ha en sån, och en svart kommer passa perfekt in i mitt kök:) whiiii

Av fina bror fick jag jätte fina muffinsformar så nu ska jag leta nån lyxig smet som jag kan fylla i dessa fina:) Även ett skal tillmin iphone:) Tack snälla Anders & Monia
Moster Maria har nog sett och hört att jag tycker om burkar:) Jätte fin! Tack snälla!


Och underbara vänner Maria & Lina, så passande bra med smått & gott! bakformar, förkläde, söt hjärtburk och det bästa av allt, en burk med ingredienserna till en kladdkaka, förutom Äggen och det smälta smöret:) Sååå nöjd!





Egenstickad halsduk av mamma, grön och skönoch jätte fin.


Alla presenter har varit så otroligt bra att jag känner mig lycklig och glad av att ha en sån fin familj, släkt och mina underbara vänner som jag är så tacksam över att ha.
Love

2 kommentarer:

  1. En moster med ord i överflöd ;-)13/12/09 19:55

    Härligt, härligt :-D
    Vilka fina och bra presenter du fått. Den där stora svarta saken var ju absolut inte fel och passar mycket bra på din bänk ;-D
    Halsduken ser riktigt skön ut och FÖRKLÄDET!!! HELT SUPER ;-) Kladdkakan blir nog kanongod. Hoppas det finns kvar när jag kommer ;-D
    Alla formar är ju så perfekt det kan bli för att inte tala om skyddet till din iPhone :-)
    Alla presenter från igår är ju också kanonbra och väldigt vackra.
    Nu blev det lite långt men det får du ta ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott från oss i Sjöstan´. Ser att du fick en trevlig dag med många fina saker! Hurra hurra hurra!

    SvaraRadera