lördag

Hipp hipp hurra!

Jag måste bara visa alla underbara fina presenter jag fått idag av mina nära & kära.
Petter gav mig 5:e säsongen av Greys och även den fina väskan jag visade för ett tag sedan men tyvärrvar den slut men jag får den direkt den kommer in på lager:) Min mormor gav mig en middag på Lottas somjag ser framemot:)


Av min favorit Klara fick jag en present som hon gjort själv med massa hjärtan och jag blev jätte glad, tänk lilla Klara hon fyller 5 snart. Stora tjejen!
Min vän Astrid kom med något väl uppskattat:)


Av underbara svärmor & svärfar fick jag super fina ljusstakar som jag önskat mig, höga och fina som jag ska ha i vardagsrummet i fönstret men det kommer fram på den rätta platsen när Frans inte vill leka med dem längre:)


Av moster med familj fick jag ett fint smyckesträd som jag har önskat mig från designbutiken.


Och Hon som aldrig misslyckas med en present är min fina kusin Laila, en fruktkorg från Hjärtero som jag har hållt i många gånger och önskat att det fick följa med mig hem.




Fin julbukett av Edlunds och kusinerna:)







Och de som själva har det vackra porslinet från Mateus gav mig en start på en samling:) Tack Berndes!





Och från min vän Vikortia ett hantverk av hon själv, med den finaste hälsningen som gör mig glad!










TACK ALLA! Ni är underbara allihopa och dagen har varit super bra.










1 kommentar: