fredag

Sista dagen som....

....23:)

Känner mig så ung! haha Ja imorgon fyller man 24 och dagen erbjuder sig så att jag får träffa släkt och vänner, fika! Och sen party och utgång med tjejerna:) kul!

Idag har jag vart ledig, jag och Frans bjöd våra vänner Lina, Lisa, Maria & Frida på frukost och Viktoria kom även och överraskade oss:) mys! Sen for vi ut med bilen efter 2h sömn och kastade skräp och en sväng till Strömpilen för att göra lite ärenden:)
Middagen blev klar innan 17 så jag & Frans gick ut och gick runt kvartereten sväng och mötte hund och farmor och spelade boll på gatan:) Sen har vi busat på och nu sover han våran sötnos.

Vi bänkar oss nog framför Idol även fast jag inte tycker det känns nå kul när inte Tove är med, sen blir det en tidig kväll så jag får vakna och öppna paket imorgon:)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar