tisdag

Oooopss!

Kanske dags och ta tag i denna Award jag fick utav Angelica....
Det som så fint kallade priset är att skriva 10 saker om sig själv...humm men efter föreläsningen idag fick man ofta bekräftelse på "Rädsla" så jag är inte rädd för detta!

1. Jag tycker inte om att plugga så jag anser att universitetet är ingenting för mig.
2. Jag drömmer om ett eget bed & breakfast senare i mitt liv med känd för god service, mysiga rum & såklart gott fika.
3. Jag älskar att planera.
4. Morgonen är den bästa tiden på dygnet, morgonpigga jag:)
5. Tycker om att pyssla men.....
6. .....jag önskar att jag var bättre på att ta tag i pysslande saker....
7. istället för att fylla frysen med kakor & bullar...
8...som resulterar i att jag tycker om träna. :)
9. Älskar att sälja jeans, och kan vackert säga att jag är bra på mitt jobb.
10. Tycker även om att gå ut och dansa med mina tjejer!

Detta var inte det lättaste och jag skickar detta vidare till.... Maria, Ida, Lina, Viktoria

1 kommentar:

  1. Ja visst är det en konstig award? Själva utmärkelsen är "I think you are an awesome girl" men sen ska man skriva saker om sig själv...Fast du gjorde det bra! kram

    Bild om du vill ha: http://2.bp.blogspot.com/_sYz_kYaCVQI/SxF0IuO8vRI/AAAAAAAABjU/URoVkALsMxo/s1600/award.jpg

    SvaraRadera