söndag

SNÖ!

Här kommer det bilder på dagens mys i snön som kommit under natten, inte lite snö och Petter kom in nu, kl. 16 från en heldags skottande och mekande med snöslungan han fått av Hyreshuset, kom lägligt:) Nu ska vi packa ihop för att åka till mormor & morfar för att äta pappas mummmsiga köttfärssås!



Frans & Emil busar i snön!
Gladskitarna:)

Han satt och kastade upp snö och myste, eller han stod upp, så mycket snö har vi:) + lite till!


Jag & Frans tog den nya snowracern som han fått av farmor & farfar runt kvarteret, oplogad väg men det gick bra, tur jag är stark:) haha



Bara för att jag har världens sötaste son av alla! Han njöt på av att vara i mosters famn lite då & då:)




Far & son! En egen skottare från farbror Oskar!





Så här såg det ut när jag steg ut imorse! inte lite snö! man blir ju som glad och lycklig av snö!







1 kommentar:

  1. Åh klänningen med paljetter på bilden längs ner är bara så fin, VILL HA!!
    Fina bilder på frans och co. Hoppas du haft en bra helg. Helsingsborgsgänget reste hem på söndagen så i går roade vi oss med att sätta upp mera hyllor i kontoret, vi har för mycket böcker tror jag ;).

    Kram på er.Vickan

    SvaraRadera