söndag

Sköna söndag!

Yes, imorgon börjar man jobba igen efter 10 dagars ledighet, många sovmornar till 10 snåret har man fått, och idag när det var min tur att kliva upp med Frans sov han till 9.30, tur för mig!

Petter for och tvättade bilden och jag och Frans tog en långpromenad på 1 1/2h med ett stopp på kanske runt 20min hos Maria, trevligt! tack för det! Längtar tills promenaderna kan bli lite fler och träningen på storsjö kommer igång, blir nog mest spinning då Lina slutat med sin Step för hon blir rundare om magen:)


Frans har haft några dagar där han alltid vill ha pappas hörselkåpor (stavas det så?) på sig och vandra i sin egna värld:) Jaa så klart tycker vi ju att han är världens sötaste!
HAn visar också mer och mer att han är kille då snöslungan är väldigt intressant och varje gång han ser traktorblir han super glad och traktor är ett ord Frans snart förbrukat kan man tycka.
Nyår spenderades i Holmsund hos Lina & Conny, det blev lite relax och god mat och skön och trevlig kväll:) Tack för att vi fick komma och fira det nya året med er!
Ser väldigt mycket framemot 2010 med ännu en mässa att åka på i februari, massa ny energi, alla vårens kläder som börjar strömma in på Dixi nu, Så klart se Frans växa och bli stor och lära sig nya saker. Min största utmaning är att sluta spendera en massa pengar på ovettiga saker, jag är allt för bra för att spendera utan att tänka, så nu blir det ändring och sparande till sånt jag verkligen vill ha och göra. Önska mig Lycka till! Lovar att ni får en uppföljning på hur det går för mig, lova kanske vara ett starkt ord men jag ska försöka iaf:)
Tack Lina & Maria för den goda kladdkakan i burken, den var väldigt god:)
Undra om Petter har somnat inne hos Frans? Klockan är ju snart 21.10
Tänker på mor & far som reser tillIndien idag i nästan 3v. Myspys!
Själv så står en sol & badresa (gärna Mallorca, alcudia) och en stadsresa (gärna till NewYork) högt upp på min önskelista.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar