lördag

Mysdag!

Vilken dag detta har varit...
Jag har legat i soffan nästan hela dagen, vi har sett fem avsnitt How I met your mother, jag har tagit tre stycken sovstunder, vi har handlat på Konsum och myst och lekt med Frans.

Till middag gjorde vi potatisgratäng (super länge sedan sist) fläskfilé och grönpepparsås till.
Väldigt väldigt gott!

Under tiden Petter lagade maten satt jag och Frans i köket och sjöng, mysigt. Han ville nästan bara sjunga Kalle Anka, så den sjöng vi många många gånger, och björnen sover men han förstod inte riktigt den utan la sig bara brevid för att mysa:) Sötnosen nr:1:)

Underbart att få vara ledig imorgon igen...lyx!

Filippa K har bjudit in till en visning i Stockholm på måndag så dit åker jag kring 13.30, efter visningen är det middag på Berns och sen tisdag morgon är det frukostmöte och ett föredrag av Filippa Knutsson.
Känns väldigt kul!

Är väldigt nöjd med denna underbara familjedag!

Imorgon kanske det blir bad på storsjöhallen om energin tillåter:)

Ha en myskväll på er!

1 kommentar:

  1. En stylad moster ;-)30/1/10 23:42

    Mmmmmmmmmmmm låter som en himla trevlig dag för både liten och stor ;-D
    Själv hade jag lite stryktvätt, hundpromenad och middag att fixa sen blev det TV för hela slanten och nu ska jag krypa till kojs. Hoppsa söndagen blir lika underbar och att måndagen blir en fantastisk dag på Berns. Det påminner mig om när jag jobbade på ASEA-Skandia, kurs i Stockholm och middag i Glassalen på Berns. Gissa vilka kläder jag hade??? JEANS!!! Hovmästaren kommenderade mig att INTE gå upp och dansa eller överhuvudtaget kliva upp från stolen innan vi skulle gå hem. Jag fick inte ens gå på toa :-s men det var ju på det glada 90-talet och då hade jag ingen egen stylist ;-D
    Kramis

    SvaraRadera