tisdag

Sushi

Så här gott ser det ut när Holmlunds gör Sushi, mängda bitar, idag var vi 8 + Frans men han fick fiskpinnar:)
Allt är väldigt väldigt gott, till efterrätt fick vi egengjord prinsesstårta med chokladbitar i, oj så god!
Tack snälla!
Petters syster Ida fyller 26 idag så hon var hemma i år så vi fick fira henne:)

Petter har nu för ett tag sen åkt iväg på bio med hans familj för att se Avatar (igen) på 3D.

Köpstoppet gick bra idag också förutom en present till kusin Anna, men presenter får man köpa speciellt på hennes18-års dag!

På söndag går Johan Falk på 4:an, gruppen för särskilda insatser, tror jag måste se den igen för att den var bra och dessutom Frank Wagner som har nånting, själv tycker jag lite synd om honom i filmen för han blir så utnyttjad och han har ju tjej och barn, kanske är därför...hummm
får fundera vidare på det när jag ser filmen:)

Har bokat in mig på Activio torsdag och söndag så nu är jag peppad på att komma igång, har jag skrivit det i ett tidigare inlägg? Känns så nu när jag skriver det?

Nej nu ska jag planera lite middagar för veckan som är kvar:)

PUSS

2 kommentarer:

  1. Det måste ligga i generna, för sushin ni bjöd på var ju sjukt god (bättre än köpt). Hoppas ni har det bra där borta på strandvägen, en playdate nån dag kanske??

    Förresten, glömde ju svara på ditt mess ang klänningen (smått hysteriskt här just då), tja vad vill du ha för den, har ju ingen aning om vad den kostat :-) NAme a price hun :-D

    SvaraRadera