söndag

It's complicated

Ikväll har jag och min vän Lina vart på bio.
It's complicated såg vi, väldigt rolig faktiskt!

Nu har jag betalat alla räkningar för denna månad och jag fortsätter med mitt köpstopp, känns peppande för denna månad finns det betydligt mer att spara av än förra, ser ju framemot en utlandsresa i maj, så då är det bara att gilla läget och fortsätta ha Visa kortet hemma på säker plats:)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen, för jag har ont i halsen och fryser jätte mycket och vill absolut inte bli sjuk.

Nu är mamma & pappa hemma och jag hade bokat biljetter till mig och mamma för att gå och se West side story som ska spelas här i Umeå, men jag nämnde det för Pappa i telefonen och de hade redan bokat in den med vänner, så det får bli middag och bio i hennes födelsedagspresent.
Jag som var så nöjd...men så länge jag får en kväll med mamma!

Sovgott!

2 kommentarer:

  1. En moster med liten mage ;-D25/1/10 12:20

    Typiskt att dom redan beställt :-(
    Jag tror säkert hon uppskattar middag och bio lika mycket. Huvudsaken hon får spendera en kväll i ditt sällskap ;-)
    Hoppas verkligen inte att du blir förkyld. Det finns det inte tid med.
    Min lilla mage rymdes inte i byxorna men dom var kanonsnygga och hela den lilla magen syntes i tunikorna så idag blev det inget inköp men bättre lycka nästa gång ;-D
    Ha en riktigt bra dag. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Kanske är det onödig info eftersom du har köpstopp men det är 70% på Carizma på allt, dvs även DK smycken.........

    SvaraRadera